Autopůjčovna RIGHT CARS - Praha

Buďte ihned a jednoduše mobilní bez nutnosti koupě vlastního auta. Půjčovna osobních aut, dodávek i minibusů nabízí nejnovější modely značek ŠKODA, Volkswagen osobní vozy, Volkswagen užitkové vozy, Kia a Audi, a to pro krátkodobé a dlouhodobé pronájmy soukromým osobám i firmám.

Kde si můžete půjčit vůz

koc_nahled

Praha 6 - Řepy

Karlovarská 814, 161 00 Praha 6

Otevírací doba: 
pondělí – pátek 8:00 – 16:30 (v jiné časy pouze po individuální domluvě)
Vozidlo je možné vrátit kdykoliv i mimo otevírací dobu.

Pobočka je umístěna v areálu Autosalonu Klokočka v přízemí Klokočka Office Centrum. Kancelář je označena polepem firmy.

letiste

Letiště Václava Havla

Aviatická 1092/8, Praha 6

Otevírací doba: 
pondělí – neděle 8:00 – 20:00 (pro potvrzené rezervace)

Letištní pobočka se nachází naproti příletové hale Terminál 1, v budově Europortu, vedle hotelu Marriot. Budova Europortu dále sousedí s Parkingem C. Kancelář je označena polepem firmy.

operak

Přistavení vozu po celé ČR

Rádi Vám přistavíme vůz, kam si budete přát.

Pokud nemáte blízko naši pobočku, využijte Pick Up Servis. V rámci této služby vám přistavíme vůz na kterékoliv místo v České republice. Vozidlo si u nás tak můžete půjčit pohodlně kdekoliv.

Praha 6 - Řepy

Praha 6 - Řepy

Karlovarská 814, 161 00 Praha 6

Otevírací doba: 
pondělí – pátek 8:00 – 16:30 (v jiné časy pouze po individuální domluvě)
Vozidlo je možné vrátit kdykoliv i mimo otevírací dobu.

Pobočka je umístěna v areálu Autosalonu Klokočka v přízemí Klokočka Office Centrum. Kancelář je označena polepem firmy.

222 197 888 Navigovat
Letiště Václava Havla

Letiště Václava Havla

Aviatická 1092/8, Praha 6

Otevírací doba: 
pondělí – neděle 8:00 – 20:00 (pro potvrzené rezervace)

Letištní pobočka se nachází naproti příletové hale Terminál 1, v budově Europortu, vedle hotelu Marriot. Budova Europortu dále sousedí s Parkingem C. Kancelář je označena polepem firmy.

222 197 889 Navigovat
Přistavení vozu po celé ČR

Přistavení vozu po celé ČR

Rádi Vám přistavíme vůz, kam si budete přát.

Pokud nemáte blízko naši pobočku, využijte Pick Up Servis. V rámci této služby vám přistavíme vůz na kterékoliv místo v České republice. Vozidlo si u nás tak můžete půjčit pohodlně kdekoliv.

222 197 888 Více informací

Poptejte zapůjčení auta ve 4 krocích

Krátce nám sdělte, jaké auto si chcete půjčit, na jak dlouho a kde si ho budete chtít vyzvednout. V co nejkratší době se Vám ozveme zpět.

Mám zájem o půjčení auta

Vyzvednutí vozu

Vrácení vozu

Kategorie vozu, převodovka

Vaše kontaktní údaje

* povinný údaj

Průběh zapůjčení auta

Zápůjčka probíhá v 6 jednoduchých krocích.

Nejčastější dotazy, dokumenty ke stažení

hero_desktop_kariera

Nejčastěji kladené dotazy (11)

Doklady potřebné k zapůjčení vozu

  • Fyzická osoba

občanský průkaz/pas
řidičský průkaz sk. B
doklad k ověření adresy (SIPO, vyúčtování za elektřinu, služby apod. znějící na jméno a adresu klienta s maximálním stářím 2 měsíce)
platební karta

  • Živnostníci

kopie živnostenského listu
osvědčení o registraci k DPH (v případě plátce DPH)
občanský průkaz
řidičský průkaz
platební karta

  • Firmy

výpis z Obchodního rejstříku
osvědčení o registraci k DPH (v případě plátce DPH)
občanský průkaz podepisující osoby
občanský a řidičský průkaz řidiče
ověřená plná moc (v případě nepřítomnosti statutárního zástupce při podpisu smlouvy)
platební karta

Asistenční služba 24 hodin

  • Jak se mohu spojit s asistenční službou?

Volejte na telefonní číslo +420 702 209 925.

  • Moje vozidlo nestartuje. Co mám dělat? 

V případě, že máte vozidlo s manuálním řazením, zkontrolujte, jestli jsou zavřené všechny dveře od vozidla a sešlápněte spojkový pedál. Poté zkuste vozidlo znovu nastartovat pomocí klíčů či tlačítka.

V případě vozidla s automatickou převodovkou zkontrolujte, že máte řadicí páku v pozici „P“, poté sešlápněte brzdový pedál a vozidlo zkuste znovu pomocí klíčků či tlačítka nastartovat.

Pokud vozidlo stále nestartuje, volejte naši asistenční linku +420 702 209 925.

  • Moje vozidlo bylo odtaženo. Co mám dělat?

Volejte naši asistenční linku +420 702 209 925. My ověříme, jestli bylo vozidlo opravdu odtaženo a v případě, že tomu tak je, Vám pomůžeme s vyzvednutím vozidla z odtahového parkoviště.

  • Moje vozidlo bylo ukradeno. Co mám dělat?

Kontaktujte Right Cars na některém z telefonních čísel či volejte naši asistenční linku +420 702 209 925.

Zároveň ihned kontaktujte policii, se kterou je nutné sepsat zápis o odcizení vozu. V co nejkratším čase dodejte zápis od policie, klíče od vozu, malý technický průkaz a zelenou kartu od vozidla na jednu z našich poboček.

  • Po příchodu k vozidlu jsem zjistil, že bylo poškozeno. Co mám dělat?

Kontaktujte Right Cars na některém z telefonních čísel či volejte naši asistenční linku +420 702 209 925.

K poškozenému vozidlu zavolejte policii a sepište s nimi záznam o poškození vozidla, s postupem Vám poradíme.

  • Mám prázdnou/ zničenou pneumatiku. Jak ji mohu vyměnit? Může mi někdo pomoci?Vyměňte poškozené kolo za rezervní kolo, které se nachází ve vozidle.

Pokud se vám výměna nedaří, kontaktujte asistenční linku +420 702 209 925.

Poté kontaktujte jednu z našich poboček a domluvte se na výměně vozidla za jiné či na opravě poškozené pneumatiky.

  • Ztratil jsem klíče od vozidla nebo mi byly odcizeny. Co mám dělat?

Pokud jste si jistý, že Vám klíče byly odcizeny, nevzdalujte se od vozidla. Kontaktujte naši asistenční linku +420 702 209 925, kde Vás budou informovat o tom, co dále dělat.

  • Měl jsem dopravní nehodu. Co mám dělat?

Pokud jste byli účastníky dopravní nehody, při níž došlo ke zranění, volejte tísňovou linku na čísle 112. Pokud ke zranění nedošlo a škody na vozidlech jsou v omezeném rozsahu, pokuste se zjistit a sepsat co nejvíce podrobností o dopravní nehodě a vše sepište do „Evropského záznamu o dopravní nehodě“ – formulář je v dokladech k vozidlu.

Bezprostředně po zajištění situace volejte asistenční linku +420 702 209 925 pro další pokyny.
 

Platba za vozidlo

  • Mohu za pronájem vozu zaplatit platební kartou?

Za pronájem vozu je možné zaplatit platební kartou – kreditní nebo debetní. Platební karta musí být vždy vystavena na jméno klienta, který si vozidlo půjčuje. Na platební kartě je blokován depozit za vozidlo ve výši, která odpovídá skupině zapůjčeného vozidla.

  • Mohu za pronájem vozu zaplatit v hotovosti?

Platba v hotovosti není možná.

  • Je možný pronájem vozu s platbou na fakturu?

Tato možnost je pouze pro klienty, kteří s naší společností dlouhodobě spolupracují a mají sepsánu Rámcovou smlouvu o pronájmu automobilů.

  • Jakým způsobem a jak dlouho blokujete na mé kartě deposit za vozidlo?

Deposit za vozidlo blokujeme tzv. předautorizací na platební kartě – finanční prostředky jsou zablokovány na Vašem účtu po celou dobu pronájmu vozu a nejsou převáděny k nám. Blokaci rušíme při vrácení vozu.

Cesta do zahraničí

  • Mohu se zapůjčeným vozidlem vycestovat do zahraničí?

Ano, je to možné - v rámci EU, ale je potřeba to nahlásit na začátku zápůjčky a získat povolení k výjezdu. Výjezd do zahraničí je zpoplatněn. Přesnou částku Vám sdělíme v kanceláři nebo po telefonu. Zároveň je vhodné při vycestování do zahraničí sjednat dodatečné asistenční služby.

Prodloužení zápůjčky

  • Je možné si během zápůjčky zápůjčku prodloužit na delší dobu?

Ano, je to možné - kontaktujte nás na naší e-mailové adrese (rezervace@right-cars.cz) s žádostí o prodloužení zápůjčky, pokud nebude vozidlo rezervováno pro dalšího klienta, spojíme se s Vámi a společně zápůjčku prodloužíme.

Platba za prodloužení pronájmu musí proběhnout ve chvíli, kdy pronájem vozu prodlužujete, detaily opět domluvíme během řešení prodloužení zápůjčky.

Vyzvednutí a vrácení vozidla mimo otevírací dobu

  • Mohu si vozidlo vyzvednout mimo otevírací dobu poboček?

Ano, je to možné, ale je potřeba počítat s příplatkem za vyzvednutí mimo otevírací dobu ve výši 1 350 Kč bez DPH.

V případě neplánovaného zpoždění letadla nás prosím kontaktujte na tel.: +420 702 209 925, abychom se zápůjčkou počítali i na pozdější dobu a mohli na Vás počkat.

  • Mohu vrátit vozidlo mimo otevírací dobu?

Ano, vrátit vozidlo mimo otevírací dobu poboček je možné na obou pobočkách bez poplatku. Vozidlo zaparkujte na příslušné pobočce a nechte klíče v „Return Boxu“ vedle vchodu do letištní pobočky anebo v případě vrácení v Karlovarské ulici nechte klíče u ostrahy areálu (naproti salonu KIA).

Za vozidlo ale odpovídáte do doby, než si vozidlo převezme náš pracovník.

Kouření ve vozidlech

  • Mohu v zapůjčeném vozidle kouřit?

Určitě ne – v našich vozidlech je zákaz kouření, a to pod pokutou 5.000,- CZK.

Dopravní přestupky a jejich řešení

  • Během zápůjčky spáchám se zapůjčeným vozidlem dopravní přestupek, jaké bude jeho řešení?

Dopravní přestupky, které je možné řešit pouze úhradou určené částky, řešíme úhradou a uhrazenou částku Vám přefakturujeme s administrativním poplatkem. Pro Vás to tedy znamená, že jste bez starostí a bez přičtených bodů na kartě řidiče.

O dopravním přestupku a fakturaci Vás vždy informujeme emailem.

Dopravní přestupky, kde je nutno nahlásit řidiče, který dopravní přestupek spáchal a není možné je vyřešit úhradou, řešíme předáním údajů řidiče příslušným orgánům, které posléze vyřeší přestupek přímo s Vámi.

Dálniční poplatky

  • Je v ceně pronájmu i dálniční známka pro ČR?

Ano, v ceně pronájmu je zahrnuta dálniční známka pro Českou republiku.

  • Jsou v ceně pronájmu i dálniční známky pro jiné státy EU?

Ne, pouze pro Českou republiku. Známky jiných států si musí uživatel vozu při překročení státních hranic zakoupit na vlastní náklady.

Pohonné hmoty

  • Dostanu vozidlo s plnou, nebo prázdnou nádrží?

Vozidlo Vám zapůjčíme s plnou nádrží a s plnou nádrží se vozidlo také vrací.

  • Pokud vrátím vozidlo nedotankované, jak se to řeší?

Bude Vám naúčtována nedotankovaná část nádrže za průměrnou cenu v ČR a k tomu přičten manipulační poplatek.

  • Je možné si předplatit plnou nádrž, abych při vrácení nemusel řešit dotankování vozu?

Ano, tuto službu je možné si předplatit – cena dotankování se odvíjí od velikosti nádrže vozu a bude Vám sdělena na přepážce při za půjčení vozu.

Věk řidiče

  • Máte nějaké omezení ohledně délky vlastnění řidičského oprávnění?

Ano, řidič, který si chce u nás zapůjčit vozidlo, musí být vlastníkem řidičského oprávnění minimálně 1 rok.

  • Máte nějaké omezení ohledně věku řidiče?

Ano, řidič by měl být ve věku 21 – 75 let. Pokud řidič nespadá do tohoto rozmezí, je nutné si připlatit zvláštní pojištění za cenu 200 Kč s DPH – jinak zápůjčka není možná. Řidič ale musí splňovat podmínku délky vlastnictví řidičského oprávnění.

hero_desktop_documents

Dokumenty ke stažení (5)

Záznam o dopravní nehodě

Formulář záznamu o dopravní nehodě najdete v každém našem vozidle v deskách s dokumenty k vozidlu. Pod odkazem níže si tento dokument můžete také stáhnout.

Dokumenty ke stažení

Karta první pomoci

Dokumenty ke stažení

Obchodní podmínky nájemní smlouvy

Dokumenty ke stažení

Základní pravidla silničního provozu ve vybraných zemích EU

V přiložených kartách naleznete základní informace týkající se provozu vozidla ve vybraných evropských zemích (rychlostní limity, poplatky za dálnice apod.).

Dokumenty ke stažení

Přeprava dětí

Dbejte na bezpečnost svých dětí. Dítě, které měří nejvýše 150 cm a váží nejvýše 36 kg, musí být vždy přepravováno v autosedačce.

Videogalerie

Potřebujete poradit se zápůjčkou vozu? Kontaktujte nás

ico-message
Zanechte zprávu

Odpovíme Vám následující pracovní den.

* povinný údaj